Zwroty produktów zakupionych w sklepie internetowym EFAVIT
Zwrotu zakupionego towaru dokonasz w kilku prostych krokach :
1. Wydrukuj formularz zwrotu, który prześlemy mailem
2. Następnie wypełnij i włóż do paczki wraz z odsyłanymi produktami. Zeskanowany dokument możesz również przesłać na adres : sklep@efavit.pl
3. Dokładnie zapakuj towar, żeby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.
Na przesyłce umieść numer zamówienia, które zwracasz.
4. Odeślij towar, który chcesz do nas zwrócić na adres :
Sklep Efavit (z dopiskiem ZWROT)
ul. Zamojska 14
61-339 Poznań
Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.
5. Zwrot kosztów za oddany produkt otrzymasz w ciągu 14 dni od przyjęcia paczki :
zwrot dokonany zostanie przelewem, na konto wskazane przez Ciebie w formularzu zwrotu
W przypadku pytań dotyczących zwracanego towaru, zapraszamy do kontaktu :
poniedziałek – piątek godz. 10.00 – 17.00
mail : sklep@efavit.pl
Reklamacja
W przypadku, gdy Twoje zamówienie jest wadliwe, możesz poinformować nas o chęci reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania produktu.
Zgłoś reklamację jeżeli :
twoje produkty dotarły uszkodzone (potłuczenie, pęknięcie, itp.)
twoje zamówienie jest niekompletne
otrzymałeś inny produkt niż zamawiany
Poniżej znajdziesz informacje na temat procedury reklamacji :
1. Zgłoszenie reklamacji.
Reklamację możesz zgłosić :
drogą mailową na sklep@efavit.pl
Reklamacja powinna zawierać :
dane osoby składającej reklamację (imię i nazwisko, adres korespondencyjny, opcjonalnie adres e-mail i nr telefonu kontaktowego)
wskazanie przyczyny reklamacji oraz treści żądania
nr Zamówienia, który widnieje w potwierdzeniu przyjęcia Zamówienia
oryginał lub kopia dowodu zakupu (paragon lub faktura)
załączenie zdjęć reklamowanych produktów oraz ich opakowań
Zachowaj reklamowane produkty do momentu otrzymania od nas decyzji w sprawie zgłoszenia reklamacyjnego.
2. Rozpatrzenie reklamacji.
Reklamacje rozpatrywane są w czasie 14 dni kalendarzowych od otrzymania zgłoszenia.
O sposobie rozpatrzenia reklamacji powiadomimy Cię pocztą elektroniczną.
Sposób rozpatrzenia reklamacji zależy od Twojego żądania :
możesz żądać zwrotu środków za zakupiony produkt
możesz żądać wymiany produktu na wolny od wad